Post by plitidnectiport on Feb 24, 2022 8:17:06 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ CATS: Crash Arena Turbo Stars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ CATS: Crash Arena Turbo Stars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codeert veel bronnen ▞▞▞
▞▞▞ CATS: Crash Arena Turbo Stars 2022 version ▞▞▞
Ik kom niet verder in het spel. Elke keer dat ik 14 overwinningen behaal, speelt het spel een advertentie af, wat prima is, maar om de een of andere reden staat er "tik om video af te spelen", dus dat deed ik, het speelde niets. Ik heb ongeveer 3 minuten gewacht om te zien of een X de advertentie lijkt te sluiten. Niks te maren. Dus ik stopte met het spel en opende het opnieuw, het rangschikte me helemaal niet. Dus ik moest hetzelfde verdomde ding keer op keer herhalen en dezelfde stomme toevoeging kwam naar voren. 1 ster. Los dit nu op. En zet er wat fatsoenlijke toevoegingen in.
Leuk - zou meer niveaus kunnen gebruiken.
Ik vind het spel maar heb net 600 diamanten gekocht maar die komen er niet bij in 't spel terwijl het wel is afgeschreven.
Coole kat
Beste leuke spel als ge u vervelld
Ik ben dol op het spel, er zijn zeker advertenties, maar het is nog steeds zo leuk om te spelen, goed idee van het spel en alles, maar ik denk dat ik verbannen ben, het blijft maar zeggen dat ik me heb aangemeld vanaf een ander apparaat, dus nog steeds een goed spel
Deze game zit vol met advertenties, niet waard om te spelen, na elke 2 overwinningen moeten we een advertentie van 15-20 seconden bekijken, dit rechtvaardigt niet 😡
Een hele toffe game
Echt een vreselijk spel omdat je zowizi nooit verder komt
Ik heb deze game jaren geleden gespeeld, wilde opnieuw opstarten en werd gebombardeerd met advertenties, de game is nog steeds goed, maar de constante advertenties verpesten het gewoon voor mij
Piep
Werkt.Niet altijd
CATS: Crash Arena Turbo Stars Laga ueqj
Speelde dit spel vele jaren, toen er geen advertenties waren, waren er winkels, maar geen geforceerde advertenties, het spel is cool maar hebzucht is dat niet!
Super zwak, je moet na elke wedstrijd een advertentie bekijken, dus dat is elke minuut een advertentie WEAKKK
Ik vind het geweldig, het is best leuk, er zijn ook niet veel advertenties en ze steken ook tijd in mij
😊😊🔊🔊🏹🏹🗡🗡🔪🗡🚎🚎
coole gimma
Spel C. A. T. S Crash Arena Turbo Stars online. Speel gratis
Download CATS: Crash Arena Turbo Stars. ✓ Android ✓ IOS ✓ Windows Phone en ✓ PC. Snelle download, Virus en Malware gratis en 100% beschikbaar.
Update idee: nieuwe zeldzaamheid: Mythic. Geeft je 200% in plaats van de legendarische 100% - 120%. Deze kun je echter niet kopen. Vind ze willekeurig. Het vinden van een is uiterst zeldzaam, omdat ze op. Kun je ook meer dingen toevoegen voor vaardigheidspunten? (bijv. Kracht voor walvissen)
Fatsoenlijke game die je geruime tijd bezig kan houden, maar de advertenties zijn echt vervelend, dus zou deze game echt helemaal niet aanbevelen. Andere games hebben het bij het rechte eind als het gaat om het bekijken van advertenties voor extra beloningen, maar dit zal je irriteren als er voortdurend advertenties verschijnen. Geen advertentieverwijdering kopen! Dat is gewoon te gek!
IK KAN NIKS DOEN😤
leuk spel
meh
C.A.T.S. (Crash Arena Turbo Starts) Drift Race: (ZeptoLab) - C.A.T.S. is een multiplayer racegame waarin tot 6 spelers boosters langs de
Dit is een super leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk spel!!!!!!!!!!!!
Ik vond dit spel op een gegeven moment erg leuk. Ik doe het trouwens nog steeds. Mijn recensie vóór deze bewerking was 5 sterren en ik ben een beetje ontmoedigd dat ik heb besloten mijn recensie te bewerken, maar dat deed ik en dit is waarom. De algehele gameplay is goed en ik hou van de gekke actie, maar elke keer dat je het scherm aanraakt, moet je wachten tot een advertentie wordt afgespeeld voordat je verder kunt gaan. Er is een optie om geforceerde advertenties te verwijderen voor een paar dollar, maar de hoeveelheid afval die je moet bekijken is belachelijk.
Tof
OK. Dit is misschien niet met anderen gebeurd, maar het is mij wel overkomen. Dit is een leuk spel en ik heb er wat geld aan uitgegeven. Maar het eerste probleem is dat meestal 40% van de advertenties me uit het spel schopte. Dag 1 na dat probleem, zou het altijd zeggen "ERROR Controleer uw verbinding en probeer het opnieuw." Ik heb ALLES geprobeerd. Ik heb het spel verwijderd en opnieuw gedownload, maar het werkt niet. Ik heb mijn tablet opnieuw opgestart, werkt niet. Ik heb zelfs mijn router gecontroleerd en het is allemaal aangesloten, werkt niet.
Waarom kun je niet ongepaste en kwetsende namen reporten.
Ik ben net 900 jem kwijt. CATS kerels... het nieuwe pakket vertelde me dat het me een nieuwe mechanische piloot en 5 andere ultieme onderdelen voor 900 jems zou geven, maar het gaf me slechts 5 ultieme onderdelen. En het zei absoluut dat het de nieuwe piloot zou geven die ik eigenlijk wilde. Als het de piloot niet gaf, had je dat moeten zeggen. Ik wilde heel graag de nieuwe piloot. Geef op zijn minst een verklaring van wat er is gebeurd. Je krijgt 5 sterren als ik uitleg krijg.
Je kunt er zelf je rotbot maken
Deze game was ZO leuk, maar nu is de game verpest door advertenties, nog steeds is een leuke game een aanrader als je de advertenties niet erg vindt. Het is ook een beetje betalend om te winnen
De enorme hoeveelheid advertenties heeft het spel echt kapot gemaakt!
Berre luek
Met Freemium Field Test doen we een recente, gratis te spelen iOS-game, ... Wat misschien het meest verrassende is met CATS: Crash Arena Test Stars is dat
CATS: Crash Arena Turbo Stars Екшън gqef
Deze game is een behoorlijke tijdverspiller... als je het leuk vindt om in game-advertenties voor in-app-aankopen en tijdverspillende advertenties van derden te maken. Als de ontwikkelaar de in-game-advertenties bij het opstarten een beetje zou verminderen (ik telde er alleen al bij het opstarten), zou dit een leukere ervaring zijn.
CATS: Crash Arena Turbo Stars APK voor Android
Fishing Clash: Game Memancing Penyelakuan nit
Geef alleen advertenties weer die kunnen worden overgeslagen
CATS: Crash Arena Turbo Stars Akční lcil
zeer leuk en simpel
Download CATS: Crash Arena Turbo Stars 2.39.1 free on android. by ZeptoLab. 4.3 · file image. CATS: Crash Arena Turbo Stars v2.39.1 MOD APK
CATS: Crash Arena Turbo Stars [2.36] APK (MOD, hoge ...
Was vroeger een fris spel dat erg leuk is. Maar nu krijgt het zelden updates en de updates die het krijgt zijn vrij klein, ze hebben veel krachtige machineonderdelen toegevoegd die je alleen kunt ontgrendelen door te betalen (er zijn enkele evenementen die deze onderdelen gratis geven, maar je moet wat geld betalen om boost je punten om ze te krijgen) en het spel wordt na een tijdje saai door het ontbreken van spannende updates en ontgrendelbare onderdelen. Ik heb het 2 jaar actief gespeeld, nu open ik het eens in de 2 weken.
het is helemaal top maar 1 nadeel dat je de machine niet zelf kan besturen
Het is erg leuk om te spelen probleem is advertenties
Dit is een goede ervaring, het geeft veel tips voor beginners en het leert je veel over het spel, blijf doorgaan met dit geweldige werk
Leuk spel, maar de ontwikkelaars hebben te veel geldhonger. Ze geven je elke 2 seconden een advertentie en ze kunnen niet worden overgeslagen en zuigen zoals gewoonlijk. Brengt dit meesterwerk echt naar beneden..
Ik heb het spel gedownload maar kan het niet spelen en ik kan het alleen maar verwijderen
Deze game helpt me de tijd te doden, bedankt aan de delvopers van de game.
CATS: Crash Arena Turbo Stars Märulimängud ngo
Ik heb het al 3 keer verwijderd en geïnstalleerd. Een goed spel, maar tegenwoordig blijft het laden en het is moeilijk om in te loggen op het spel, zelfs als mijn internet goed is..