Post by plasalfrenmeket on Feb 8, 2022 17:45:16 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Koala Crush ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Koala Crush IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder oändlig resurs ▞▞▞
▞▞▞ Koala Crush 2022 version ▞▞▞
Jag har bara spelat det här i några få nivåer och hittills njuter jag av det. Får se om det blir några problem senare.
Spelet har reklam mellan varje set. Väldigt irriterande. Inte säker på att det är tillräckligt trevlig för att du ska kunna radera all reklam.
När jag först började spela vann jag många liv som lagrades i hjärtbanken vid 9 liv vardera. Nu är de plötsligt bara värda fem. Det är inte rätt. Spelet är roligt och jag gillar det mesta men jag vet inte om jag ska fortsätta spela efter detta eller inte
Annonser börjar bli jobbigt. Var bara popup-annonser i början, nu 15 till 30 sekunders annonser. Fortsätt med det och kommer att bli ännu ett svartlistat spel med mig. Tidigare kunde vi backa från annonser. Nu eftersom du har lagt till annonser på 15 till 30 sekunder kan vi inte backa ur dem.
Koala Crush Arkada fxmb
Av alla spel jag spelar är detta överlägset det av alla... Du ger så många sätt att få belöningar och föremål att använda för att gå vidare till nästa nivå och det tar inte en evighet att få dem... Hatten av också du, kom upp på en hög nivå på nolltid och det blir mer förändring allt eftersom.. Utmärkt spel, jag kan se mig själv spela det här länge eller till vilken nivå du kan nå... Fantastiskt spel.
Ice Scream 1: Horror Neighborhood Pelihalli qjm
För många annonser. För många fel jag avinstallerade det!
Så jag gillade det här spelet. Ja, Cube Rush har annonser, men de är inte så långt irriterande. Men sedan senaste uppdateringen (2/15) har jag inte kunnat hämta ut den dagliga bonusen tydligen och helt enkelt för att jag inte har wifi. *suck* Så jag antar att den här kommer att raderas inom kort, för utan den dagliga bonusen kommer vissa nivåer inte att vara acceptabelt utan att betala, vilket jag inte har för avsikt att göra. UPPDATERING: Tack för svaret, men efter dagar utan arbetstid efter att jag uppdaterade min recension tillät det mig att samla in
Älskar spelet synd att det tar månader innan nya nivåer blir tillgängliga, jag har haft 3 uppdateringar nu men inga nya nivåer att spela.
roligt. lite långsam när du trycker på aktivitetsfälten.....och laddar. EDITERAD: Nu när jag har spelat mer.....jag tycker att spelet blir igensatt....svårt att spela på de olika knapparna...de är för långsamma. Och spelet kommer att stänga sig själv. Blip. Ingen varning. Då tappar du det du gjorde på den nivån.
Koala Crush Arkada cojr
Jag älskar tempot i spelet tillsammans med teamhjälp. Kan vara lite frustrerande men överlag ett bra spel. Speciellt utan annonserna.
Det är ok men väldigt irriterande med för många långa 26, 28, 29 minuters annonser.🥴 Mycket säker på att jag kommer att avinstallera.
det är ett bra litet spel, men efter varje nivå annonserar det en dejtingapp jag förstår behovet av reklam men det här är lite mycket med tanke på att det är ett spel som lämpar sig för barn
Bara ett annat pay to win-spel, det finns många liknande där ute, toy blast, toon blast etc. De följer alla samma algoritm som lockar dig i början med enkla vinster, för att sedan bli mer och mer frustrerande. Du kan inte vinna några tävlingar om du inte plockar ut hårda pengar.
Älskar det här söta lilla spelet, avkopplande, men får mig att använda min hjärna, som jag älskar, tack för att du gav oss spelspelare ett så bra spel!!!!!☆☆☆☆☆+
Jag skulle gilla och spela det mer om det inte fanns så många annonser. Jag vet att de hjälper till att betala för spelet men efter varje nivå kommer det annonser. Det tar på allvar bort från ditt spel!
Spelet är roligt att spela men inte tillräckligt många drag för att slutföra uppgiften. Ni vill att spelare ska spendera för mycket pengar
Lite repetitivt och vill att det ska behålla kumulativ poäng. Gillar de olika utmaningarna, nivåerna och kulfaktorn och att den har en inbyggd time out från spelet.
Koala Crush Arkadspel qdc
fantastiskt litet spel. många möjligheter att gå vidare till nästa nivå. Kul och lite utmanande
Älskar det här spelet och kommer att spela det hela tiden. Min man tog över det från mig första gången jag ber honom att avsluta det medan jag gör något. Älskar det.
Bättre än det vanliga spelet när det gäller speltid kontra annonser och grejer i appen. Utmaning bygger för att ge din hjärna ett träningspass.
Spelen är roliga men spelannonserna varannan gång är irriterande. Annonserna är värre nu
Det här spelet tar ALLT för lång tid att ladda (2 eller 3 gånger längre än andra spelappar) och för många annonser. Spelet i sig är ganska enkelt och lätt.
Jag älskar spelet om det bara skulle sluta starta mitt under spelandet. Det är så irriterande. Det ger mig inte heller det sista draget som jag skulle ha klarat av. Det fuskar
Sedan senaste uppdateringen kommer spelet inte att laddas förbi den förlorande sidan.
Mycket njutbar och avkopplande tills du kommer in i spelet..Då inte så mycket
Uppdatering. ANNONSERNA HAR FORTFARANDE PÅ HÖGVOLYM, medan spelvolymen är normal. Annonserna kan vara där för att finansiera spelet, men jag kan inte ens titta på eller lyssna på annonserna eftersom DE ÄR SÅ HÖJLIGA. Annonserna är därför ineffektiva och meningslösa. På mina andra spel tittar och lyssnar jag ofta på annonserna, de är ibland relevanta. Dina är meningslösa.
för många annonser dyker upp hela tiden. det tar också för många steg för att komma till nästa spel. annars beroendeframkallande.
Det är ett bra spel, men varför är du så snål med mynten? Och seriöst, ett tillägg efter VARJE NIVÅ är lite extremt.
Det finns helt enkelt inte tillräckligt med bonusar i detta spel. Vissa nivåer tar mycket tid att klara utan dem. Jag tror inte att jag kommer att behålla det här spelet.
lätt spel det håller mig sysselsatt när jag måste sitta och vänta på folk
Jag hatar att annonserna dyker upp😡 de irriterar att jag kanske bara tar bort det här spelet. Annars är allt bra
Den verkar bh
Jag tycker om det här spelet. Den har tillräckligt med variation och .. du kan faktiskt vinna utan att köpa mynt.
Jag vet inte hur detta hamnade på min telefon utan att jag tryckte på installera. Också detta är uppenbarligen bara ytterligare ett generiskt spel av hundratals som är precis som det, men till synes med tio gånger så många annonser.
Koala Crush Arkādes spēles fyq
Jag gillar verkligen detta snabba spel. Det lindrar spänningarna i slutet av dagen.
Jag såg en annons för det här spelet och bestämde mig för att ladda ner det. Men när jag spelade några nivåer insåg jag snabbt att annonsen var vilseledande och falsk vilket fick mig att omedelbart avinstallera spelet och lämna denna recension. 👎🏿👎🏿 Inte coolt alls.
Jag spelar varje kväll. älskar det. Men jag har slutfört alla nivåer och måste vänta på uppdateringar på riktigt. inte glad över det.
Kul att spela. De första 25 nivåerna är för lätta och långsamma för avancerade spelare
Fast på nivå 60. Får alltid slut på spel innan jag kan få post eller ballonger eller vad som helst och det är gammalt. Hejdå.
Att ta reda på hur man gör mest skada i förstörelse är den förbryllande delen av det här spelet
Jag tycker om att spela spelet. men det finns alldeles för många annonser. avinstallera spelet. ta bort några annonser och jag skulle ge det 5 stjärnor
Kan inte ta en nivå igen. Alltid 10:e plats med andra "spelare". Fryser. Tryck på nära på lägg till men tog mig till annonswebbplatsen i alla fall. Hejdå.
Spelet började roligt.. Fram till omkring nivå 12 eller så, sedan fanns det annonser efter varje nivå.. Detta är väldigt distraherande när allt du vill göra är att spela nästa nivå men måste vänta på en annons.. Vänligen fixa detta, Jag försöker igen om några veckor.. Tack..
varje nivå har minst en annons, de flesta 2 eller 3.
Jag njuter av att spela detta spel!!!! Det skulle vara bättre om det inte hade alla reklam, men allt jag tycker om att spela det!!!!
Jag älskar spelet. Det jag inte gillar är att behöva köpa fler och fler saker. Jag kanske måste ta bort den av den anledningen men jag gillar verkligen att spela den
Jag tycker om det här spelet men det som ger alla stjärnor är deras AWESOME kundsupport. Jag hade ett problem och nämnde det i mitt betyg och de hörde av sig direkt och så snart vi utbytte nödvändig information fixade de det och återställde mina framsteg. Jag har aldrig råkat ut för detta under all min tid som jag spelade Play Store-spel, och jag är SÅ imponerad! Och spelet är också roligt. Fem stjärnor välförtjänt!
Berbat