Post by plasalfrenmeket on Feb 8, 2022 17:33:01 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Turbo Dismount™ ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Turbo Dismount™ IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod monta pistettä ▞▞▞
▞▞▞ Turbo Dismount™ 2022 version ▞▞▞
Turbo Dismount™ ማስመሰል xraq
Latausnäyttö kestää kauan, mutta se on mahtavaa!!!!👌👌👌👌
Mielestäni se on hyvä peli, mutta uskon silti, että stick man backflip killer 4 voi olla hauskempaa, se vanhenee, jos tämä tekee edelleen pelejä tai jopa käyttää edelleen tätä sähköpostia, joten luultavasti siksi ei ole päivityksiä stickman black flip killerissä on edelleen päivityksiä
Hieno peli, mutta voimmeko saada tasoeditorin? Voimmeko ainakin tehdä omat tasomme? Steamissä voimme tehdä omia tasojamme, joten miksi emme tekisi myös mobiilissa? Kun tasoeditori lisätään, vaihdan arvosanaksi 5 tähteä. Se on todella hieno peli ja tämä tekee siitä vielä paremman.
On hyvä peli suosittele nostamaan
Valitettavasti ei ollenkaan niin kuin alkuperäinen kuorma-auto irrota PC:stä. Objektien paikkoja ei voi säätää, mikä tappaa hauskuuden alkuperäisestä versiosta kokonaan.
Block Puzzle Gem: Jewel Blast Пъзели pms
Hirveetä paskaa saatana
Huonoin peli kukaan ei lataa peliä emme voi pelata pitkään ajaa autoa Poistin pelin
Jos tulis joulupäivityksenä lisää juttui niin pelaisin tätä päivän ja yön
Kun menen sovellukseen, se vain jäätyy ja poistin sen ja asensin sen uudelleen monta kertaa ja joka kerta kun sovellus vain jäätyy, korjaa tämä, jotta voin toistaa sen
Se ei anna minun ladata peliä ja sanoi, että se ei anna minun ladata peliä ja se vie paljon tallennustilaasi
aivan pa***
Mitä ei pidä rakastaa tässä pelissä? Mainoksia ei kirjaimellisesti ole ja ilmainen sisältö on valtava. Myös maksullinen sisältö maksaa vain penniä. Olen pelannut jo muutaman vuoden, eikä siihen tule koskaan tylsää.
Upea peli, yksi suosikeistani, saat jo paljon ilmaisversiossa, mutta jos haluat täyden version, sinun on ostettava premium-dlc, jonka ostin ja rakastan sitä, siellä on hienot kameran säätimet, mutta ohjaus on hieman vaikeaa, mutta erittäin mukavaa, ja rakastan sitä, että voin asettaa esteitä saadakseen vielä korkeamman pistemäärän, peli on kaiken kaikkiaan uskomaton
Rakastan peliä. Näin Thinknoodlesin soittavan sitä ja siitä lähtien olen halunnut soittaa sitä. Peli oli erittäin hauska ja rakastan tuhoamista! Ehkä tulevaisuudessa tee kaikki pelissä ilmaiseksi, jotta useammat ihmiset pelaavat ja saat enemmän arvioita ja hyväksyntää.
rakastan peliä, jopa osti premium. antaa sille 1 tähden, kunnes pelini on luokiteltu premium-tasolle. jos ei tavata 24 tunnin kuluessa, konsultoi bbb:tä, peruuta maksu ja poista asennus. Tämä yritys vangita kehittäjien katseet, koska sähköposteihini ei vastata.
Pidän siitä, että se on hauska heh 😂😂😂😂😂😂 Ja se on niin hauskaa
MAAAHHTTAAAVVAAAAAAA!!!!!!
Ainoa syy miksi annoin sille 3 1 koska autot pommittavat sinua 2 tee lisää karttoja 3 voit pommittaa autoihin 4 aja moottoritiekilpailuun 5 tee lisää autoja 6 miksi et voi hidastaa
5 parasta lisättävää Turbo Dismountiin 1 Enemmän tasoja, tasot ovat hauskoja, mutta ios:n turbo-pudotuspeleissä on enemmän. 2 Lisää autoja Rakastan autoja ja tyyliä, mutta saan enemmän 3 mukautettuja karttoja iOS:lle Haluan lisää mukautettuja karttoja lataamatta niitä ja päivittämättä niitä nyt, enkä vain streamia ja iOS:ää varten. 4 Lisää esteitä Rakastan esteitä, mutta saa olla enemmän, kuten mega kaivos, joka nostaa sinut ilmaan 1000 jalkaa 5 Lisää pelaajia Rakastan nukkeja, kuten rasvaa diivaa ja rouvaa, mutta niitä on vain niin vähän ja kypärät niin antaa tehdä enemmän Lue kehittäjät Ps tekevät lisää tasoja ja esteitä ja autoja pää ja logo Lue Zt Ja myös lisää karttoja Ole hyvä Ja muista ottaa yhteyttä sovelluskauppaan päivittääksesi ja pyytää heitä lisäämään kaikki mitä sanoin?
Ihan hyvä mut autot pitää ostaa
en anna minun ladata!! Minulla on runsaasti tilaa, ja käytän Samsungia, eikä se lataudu. aina kun se lataa, se latautuu yhä uudelleen, mutta ei koskaan laita peliä tablet-tietokoneelleni.
Hieno konsepti, mutta säätimet ovat paskat...
se on ok, mutta myöhässä ja maksa voittaaksesi
Tapa asioita, jotka sinun on ostettava, tee osa ostettavista pakkauksista ilmaiseksi, paitsi että se on hauska peli
meh, tylsää ilman rahaa tai palkkiota tai mitä tahansa
Se on Googlelle, eikä se anna minun pelata, kun latasin Googlen puhelimeeni!!
Heidän huijauksensa oli aika tylsä, koska heillä on sama sovellus autojen lähettämiseen ja sinä teet sen aina ja uudestaan. Minusta heidän pitäisi tehdä testamentti, että voit ostaa muita karslakeja kolikoilla, koska todella tylsä O, mutta kyllä peli oli hyvä alussa Scott nämä uudet henkilöt ja haluaisin ajatella, että he saivat, mutta peli ei ollut niin hyvä, joten osittain varma, kuten hanki peli, mutta sinun Palmin pitäisi ai joo, peli on tylsä😡🤬😡🤬😡😤
Se on hyvä peli, mutta en pidä siitä, kun olet hidastunut ja se laskee ja käynnistyy uudelleen
Syy, miksi annoin sen, on, koska en voi lentää hävittäjäkoneella, koska en tiedä miten, mutta jos korjaat sen, tämä peli on täysin kunnossa
Se on hauskaa, ja sain Premiumin, mutta kirjauduin sisään uudella laitteella ja menetin premiumin.Yritin palauttaa sen, mutta se ei palannut. Secret Exit, voitko palauttaa palkkioni?
Erittäin hyvä sovellus. Ainoa ongelma, joka minulla on tämän sovelluksen kanssa, on se, että kun haluan katsoa automainoksen, minulla on kolme yritystä. En todellakaan pidä siitä. Mutta muuten se on hienoa.
se ei ole hyvä, se nollaa minut 02 sekunnissa! ja sen tyhmä älä! ☠️💀👎
✌
Mutta yksi tähti pois koska niin vähän autoja ja maailmoja joutuu ostamaan premium versio
En voi pelata se ei anna minun päästä peliin se tarvitsee päivityksen enkä voi pelata sitä
Peli on loistava. Olen pelannut 13-vuotiaana ja nyt olen 16-vuotias...mutta ota mukaan kartta, jossa on muita kulkuvälineitä ja kaksi ragdollia voi istua samassa autossa tuolla tavalla... jotta pelissä on hauskempaa. Joka tapauksessa peli on 💯mahtava, rakastan sitä
Hyvä mutta tähän kyllästyy
Maksettu premium-maksusta vuosia sitten tällä Google Play -tilillä, ja se pyytää minua maksamaan uudelleen, kun "Restore Purchases" ei tee mitään. Poistettu - ei todellakaan maksa jostain kahdesti.
Jumalauta mitä Paskaa oikeesti
Hyvä ja ilmainen peli
Turbo Dismount™ உருவகப்படுத்துதல் htwm
tämä peli rokkaa!!!!!!! Haluan hiekkalaatikkotilan, jotta voit tehdä tasoja, jotta voin tehdä kaupungin, voit myös tehdä ilmaisen junakartan. + voitko lisätä, että voit siirtää nukkeasi, kuten jos hän pitää kiinni, voin heittää hänet pois myös lisätä lentokoneita, joita voit lentää ja ohjata, ja lisätä moninpeliä. kaiken kaikkiaan loistava peli.
Tää on kivaa ku ei oo muuta ja hauskaa ku toisen pää irtoo XD
voitko tehdä sen siellä, missä pelissä on enemmän autoja sen sijaan, että ostaisit niitä
Hyvä rakkauspelin pelattavuus
Hyvin tehty peli ja hyvää ajankulutusta
Hauskaa kaikilla erotiloilla ja tavaralla, mutta tylsää nähdä samoja asioita yhä uudelleen ja uudelleen